Από τον Δημήτρη στις 31 Μαρτίου, 2022
Δες πόσο εύκολη είναι η λειτουργία της επιχείρησης σου με την indima δίπλα σου
Έχεις αποφασίσει να ξεκινήσεις τη δική σου επιχείρηση. Μπορεί να θέλεις να βγάλεις περισσότερα λεφτά, κάτι σαν side hustle ή μπορεί να έχεις βαρεθεί να δουλεύεις 9-5 από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, να μην αντέχεις τα καθημερινά meetings και την βρώμικη από τον καφέ αναπνοή του αφεντικού σου.
Ξεκινώντας, θα πρέπει να ξέρεις πως μία νέα και δική σου επιχείρηση απαιτεί πολύ χρόνο, γεννά πολλά άγχη και ανησυχίες, υπάρχουν πολλά εμπόδια και δυσκολίες αλλά πίστεψε με ΑΞΙΖΕΙ. Τίποτα δεν συγκρίνεται με το να επενδύεις σε ένα δικό σου όνειρο, να δουλεύεις καθημερινά για αυτό, να προσπαθείς σκληρά, να εξελίσσεσαι και να στηρίζεις το στόχο σου μέχρι τέλους.
Αλλά δεν είναι κάθε μικρή επιχείρηση τοποθετημένη για επιτυχία. Στην πραγματικότητα, μόνο τα δύο τρίτα των επιχειρήσεων με εργαζόμενους επιβιώνουν τουλάχιστον δύο χρόνια και περίπου το ήμισυ επιβιώνουν πέντε χρόνια. Έτσι, μπορεί να είσαι σε μια πραγματική πρόκληση όταν αποφασίζεις να κάνεις το βύθισμα, να ρίξεις την εργασία σου και να γίνεις ιδιοκτήτης επιχείρησης. Η σκηνή είναι συχνά τοποθετημένη στην αρχή, οπότε βεβαιώσου ότι ακολουθείς όλα τα απαραίτητα βήματα όταν ξεκινήσεις την επιχείρησή σου μπορεί να θέσει τις βάσεις για την επιτυχία.
Δες, λοιπόν, πως μπορείς να ξεκινήσεις την δική σου επιχείρηση, χωρισμένα σε 12 όχι τόσο περίπλοκα βήματα. Ακολούθησε αυτά τα βήματα και θα ξεκινήσεις στο σωστό δρόμο — έτσι η επιχείρηση σου να είναι μια επιτυχία και όχι απλώς ένα στατιστικό.
Η έρευνα αγοράς σε βοηθάει να βρεις τους πελάτες για την επιχείρηση σου. Η ανάλυση ανταγωνισμού σε βοηθάει να κάνεις την επιχείρηση σου μοναδική. Συνδύασε τα για να βρεις ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τη μικρή σου επιχείρηση.
Βρες το προϊόν ή την υπηρεσία που θα ασχοληθείς. Πιθανότατα για να διαβάζεις αυτό το άρθρο έχεις ήδη εντοπίσει μια επιχειρηματική ιδεά, οπότε τώρα ήρθε η ώρα να το ισορροπήσεις με λίγη πραγματικότητα. Σημαντικό είναι να μην πάρεις την απόφαση σου σκεπτόμενος μόνο τι ξέρεις καλύτερα ή τι σου είναι πιο εύκολο, αλλά κυρίως καθορίζοντας ποιο είναι το κοινό που σε ενδιαφέρει και ποιες ανάγκες αυτού του κοινού θέλεις να καλύψεις — οι ευχαριστημένοι πελάτες θα είναι η βάση της επιτυχίας σου.
Η έρευνα αγοράς συνδυάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις οικονομικές τάσεις για να επιβεβαιώσει και να βελτιώσει την επιχειρηματική σου ιδεά.
Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσεις την καταναλωτική σου βάση από την αρχή. Η έρευνα αγοράς σου επιτρέπει να μειώσεις τους κινδύνους, ακόμη και όταν η επιχείρηση σου εξακολουθεί να είναι μόνο μια ιδέα στο μυαλό σου.
Συγκέντρωσε δημογραφικές πληροφορίες για να κατανοήσεις καλύτερα τις ευκαιρίες και τους περιορισμούς για την απόκτηση πελατών. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει δεδομένα πληθυσμού σχετικά με την ηλικία, τον πλούτο, την οικογένεια, τα ενδιαφέροντα ή οτιδήποτε άλλο σχετίζεται με την επιχείρηση σου.
Στη συνέχεια, απάντησε σε αυτές τις ερωτήσεις για να πάρεις μια καλή ιδέα της αγοράς που στοχεύει η επιχειρηματική ιδέα σου:
Θα θέλεις επίσης, να παρακολουθείς τις τελευταίες τάσεις των μικρών επιχειρήσεων. Είναι σημαντικό να αποκτήσεις μια αίσθηση του συγκεκριμένου μεριδίου αγοράς που θα επηρεάσουν τα κέρδη σου.
Μπορείς να κάνεις έρευνα αγοράς χρησιμοποιώντας υπάρχουσες πηγές ή μπορείς να κάνεις την έρευνα μόνος σου και να απευθυνθείς απευθείας στους καταναλωτές.
Οι υπάρχουσες πηγές μπορούν να σου εξοικονομήσουν πολύ χρόνο και ενέργεια, αλλά οι πληροφορίες μπορεί να μην είναι τόσο συγκεκριμένες για το κοινό σου όσο θα ήθελες. Χρησιμοποιήσε το για να απαντήσεις σε ερωτήσεις που είναι γενικές και ποσοτικοποιήσιμες, όπως οι τάσεις της βιομηχανίας, τα δημογραφικά στοιχεία και τα εισοδήματα νοικοκυριών.
Το να ρωτάς από μόνος σου τους καταναλωτές μπορεί να σου δώσει μια λεπτή κατανόηση του συγκεκριμένου κοινού-στόχου. Όμως, η άμεση έρευνα μπορεί να είναι χρονοβόρα και δαπανηρή. Χρησιμοποίησε το για να απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικά με τη συγκεκριμένη επιχείρηση ή τους πελάτες σου, όπως για παράδειγμα, αντιδράσεις στο λογότυπό σου, βελτιώσεις που θα μπορούσατε να κάνετε στην αγοραστική εμπειρία και που θα μπορούσαν να πάνε οι πελάτες αντί της επιχείρησής σου.
Μερικές μέθοδοι που μπορείς να χρησιμοποιείσεις για να κάνεις άμεση έρευνα είναι οι εξής:
Η ανάλυση ανταγωνισμού σε βοηθάει να μάθεις για τις επιχειρήσεις που ανταγωνίζονται για τους πιθανούς πελάτες σου. Αυτό είναι το κλειδί για τον καθορισμό ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος που δημιουργεί βιώσιμα έσοδα.
Η ανταγωνιστική σου ανάλυση θα πρέπει να προσδιορίζει τον ανταγωνισμό σου ανα γραμμή προϊόντων ή υπηρεσία και τμήμα αγοράς. Αξιολόγησε τα ακόλουθα χαρακτηριστικά του ανταγωνιστικού τοπίου:
Πολλοί κλάδοι ενδέχεται να ανταγωνίζονται για να εξυπηρετήσουν την ίδια αγορά που στοχεύεις. Για αυτό πρέπει να φροντίσεις να διαφοροποιήσεις την ανταγωνιστική ανάλυση ανά κλάδο. Υπάρχουν πολλές μέθοδοι για να γίνει αυτό. Σημαντικοί παράγοντες της βιομηχανίας που πρέπει να ληφθούν υπόψη περιλαμβάνουν το επίπεδο ανταγωνισμού, την απειλή νέων ανταγωνιστών ή υπηρεσιών και την επίδραση των προμηθευτών και των πελατών στην τιμή.
Το Business Plan είναι ένα απαραίτητο βήμα για τη νέα σου επιχείρηση. Θα σε βοηθήσει να βγάλεις έναν προγραμματισμό και ένα πλάνο για την οικονομική πορεία της επιχείρησης. Μπορείς είτε να το γράψεις εσύ ή να βρεις έναν ειδικό που θα αναλάβει κάτι τέτοιο.
Εμείς θα σε βοηθήσουμε να γράψεις ένα επιχειρηματικό σχέδιο γρήγορα και αποτελεσματικά με ένα πρότυπο επιχειρηματικού σχεδίου, μόνος σου. Να θυμάσαι, το επιχειρηματικό σχέδιο είναι το θεμέλιο της επιχείρησης σου.
Ένα καλό επιχειρηματικό σχέδιο σε καθοδηγεί σε κάθε στάδιο έναρξης και διαχείρισης της επιχείρησης σου. Θα χρησιμοποιήσεις το επιχειρηματικό σου σχέδιο ως χάρτη πορείας για τον τρόπο δομής, λειτουργίας και ανάπτυξης της νέας επιχείρησης σου. Είναι ένας τρόπος να σκεφτείς τα βασικά στοιχεία της επιχείρισης σου.
Το επιχειρηματικό σχέδιο μπορεί να σε βοηθήσει να λάβεις χρηματοδότηση ή να δημιουργήσεις νέους συνεργάτες. Οι επενδυτές θέλουν να αισθάνονται σίγουροι ότι θα δουν απόδοση της επένδυσής τους. Το επιχειρηματικό σου σχέδιο είναι το εργαλείο που θα χρησιμοποιήσεις για να πείσεις τους ανθρώπους ότι το να συνεργάζομαι μαζί σου – ή να επενδύσουν στην εταιρεία σου – είναι μια έξυπνη επιλογή.
Δεν υπάρχει σωστός ή λάθος τρόπος για να γράψεις ένα επιχειρηματικό σχέδιο. Αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι το σχέδιο σου να ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου.
Τα περισσότερα επιχειρηματικά σχέδια εμπίπτουν σε μία από τις δύο κοινές κατηγορίες: παραδοσιακή ή λιτή εκκίνηση (Lean Startup).
Τα παραδοσιακά επιχειρηματικά σχέδια είναι πιο συνηθισμένα, χρησιμοποίησε μια τυπική δομή και σε ενθαρρύνουν να ανατρέξεις σε λεπτομέρειες σε κάθε ενότητα. Τείνουν να απαιτούν περισσότερη εργασία εκ των προτέρων και μπορούν να έχουν δεκάδες σελίδες. Μάθε πως να γράψεις το δικό σου παραδοσιακό επιχειρηματικό σχέδιο εδώ.
Τα Lean Startup επιχειρηματικά σχέδια είναι λιγότερο κοινά, αλλά εξακολουθούν να χρησιμοποιούν μια τυπική δομή. Επικεντρώνονται στη σύνοψη μόνο των πιο σημαντικών σημείων των βασικών στοιχείων του σχεδίου σου. Μπορεί να χρειαστούν μόνο μία ώρα για να φτιαχτούν και συνήθως είναι μόνο μία σελίδα. Μάθε πως να γράψεις το δικό σου Lean Startup επιχειρηματικό σχέδιο εδώ.
Ίσως το πιο βασικό βήμα, για εμένα, που πρέπει να κάνεις για την σωστή εκκίνηση της μικρής σου επιχείρησης. Υπολογίζοντας το κόστος εκκίνησης γνωρίζεις ποια θα είναι τα επόμενα βήματα, θα ξέρεις ακριβώς τα κόστοι και τα κέρδοι.
Η εκκίνηση μιας μικρής επιχείρησης δεν χρειάζεται να απαιτήσει πολλά χρήματα, αλλά θα περιλαμβάνει κάποια αρχική επένδυση καθώς και την ικανότητα κάλυψης των συνεχιζόμενων δαπανών προτού να μετατρέψετε κέρδος. Συγκεντρώστε ένα excel που υπολογίζει τα εφάπαξ έξοδα εκκίνησης για την επιχείρηση σας (άδειες, εξοπλισμό, νομικές αμοιβές, ασφάλιση, επωνυμία, έρευνα αγοράς, απογραφή, εμπορικό σήμα, εκδηλώσεις μεγάλης εκκίνησης, μισθώσεις ακινήτων κλπ.). Η πρόβλεψη που θα πρέπει να κάνεις σε αυτό το excel είναι για τουλάχιστον 12 μήνες λειτουργίας της επιχείρησης σου (ενοίκια, υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, μάρκετινγ/διαφήμιση, παραγωγή, προμήθειες, μισθοί των εργαζομένων, η δική σας αμοιβή κλπ.). Αυτοί οι συνδυασμοί είναι η αρχική επένδυση που θα χρειαστείς, τώρα που έχεις έναν ακατέργαστο αριθμό στο μυαλό σου, υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείς να χρηματοδοτήσεις τη μικρή επιχείρησή σου, όπως είναι:
Μπορείς επίσης, να επιχειρήσεις να ξεκινήσεις την επιχείρησή σου από μόνος σου, χρησιμοποιώντας το ελάχιστο απαραίτητο κεφάλαιο. Μπορεί να διαπιστώσεις ότι ένας συνδυασμός των διαδρομών που αναφέρονται παραπάνω λειτουργεί καλύτερα. Ο στόχος εδώ είναι να δημιουργήσεις ένα σχέδιο για τη δημιουργία του κεφαλαίου που χρειάζεσαι για να υπολογίσεις την διαδρομή της επιχείρησής σου.
Μάθε περισσότερα για το πως θα υπολογίσεις τα κόστοι της επιχείρησης σου εδώ.
Εάν θέλεις να μάθεις περισσότερα για το πως θα χρηματοδοτήσεις την επιχείρηση σου, σίγουρα πρέπει να διαβάσεις αυτό εδώ.
Η έναρξη μιας επιχείρησης από το μηδέν μπορεί να είναι δύσκολη. Το franchising ή η αγορά μιας υπάρχουσας επιχείρησης μπορεί να απλοποιήσει την αρχική διαδικασία προγραμματισμού. Μάθε περισσότερα.
Κοστίζει χρήματα για να ξεκινήσεις μια επιχείρηση. Η χρηματοδότηση της επιχείρησής σου είναι μία από τις πρώτες και πιο σημαντικές οικονομικές επιλογές που κάνουν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων. Ο τρόπος με τον οποίο επιλέγεις να χρηματοδοτήσεις την επιχείρησή σου θα μπορούσε να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνεις και διευθύνεις την επιχείρησή σου.
Κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικές ανάγκες και καμία οικονομική λύση δεν είναι ένα μέγεθος για όλους. Η προσωπική σου οικονομική κατάσταση και το όραμα για την επιχείρησή σου θα διαμορφώσει το οικονομικό μέλλον της επιχείρησής σου.
Μόλις μάθεις πόση χρηματοδότηση εκκίνησης θα χρειαστείς, ήρθε η ώρα να καταλάβεις πως θα την αποκτήσεις.
Υπάρχουν 4 κύριοι τρόποι για να χρηματοδοτήσεις την επιχείρησή σου.
Διαφορετικά γνωστή ως bootstrapping, η αυτοχρηματοδότηση σου επιτρέπει να αξιοποιήσεις τους δικούς σου οικονομικούς πόρους για να υποστηρίξεις την επιχείρησή σου. Η αυτοχρηματοδότηση μπορεί να έχει τη μορφή να στραφείς σε οικογένεια και φίλους για κεφάλαια, χρησιμοποιώντας τους λογαριασμούς ταμιευτηρίου σου.
Με την αυτοχρηματοδότηση, διατηρείς τον πλήρη έλεγχο της επιχείρησής, αλλά αναλαμβάνεις επίσης όλο τον κίνδυνο. Πρόσεξε να μην ξοδέψεις περισσότερα από όσα μπορείς να αντέξεις οικονομικά.
Οι επενδυτές μπορούν να σας προσφέρουν χρηματοδότηση για να ξεκινήσεις την επιχείρησή σου με τη μορφή επενδύσεων επιχειρηματικού κεφαλαίου. Το επιχειρηματικό κεφάλαιο προσφέρεται συνήθως σε αντάλλαγμα μεριδίου ιδιοκτησίας και ενεργού ρόλου στην εταιρεία.
Το επιχειρηματικό κεφάλαιο διαφέρει από την παραδοσιακή χρηματοδότηση με διάφορους σημαντικούς τρόπους. Το επιχειρηματικό κεφάλαιο συνήθως:
Σχεδόν όλοι οι επενδυτές επιχειρηματικών κεφαλαίων θα θέλουν τουλάχιστον μια θέση στο διοικητικό συμβούλιο. Για αυτό, ετοιμάσου να εγκαταλείψεις μέρος του ελέγχου και της ιδιοκτησίας της εταιρείας σου σε αντάλλαγμα την χρηματοδότηση.
Εάν θέλεις να μάθεις για το πως μπορείς να αποκτήσεις χρηματοδότηση επιχειρηματικών κεφαλαίων, διάβασε εδώ.
Τι ακριβώς είναι το Crowdfunding όμως; Το Crowdfunding συγκεντρώνει κεφάλαια για μια επιχείρηση από μεγάλο αριθμό ατόμων, που ονομάζεται crowdfunders. Το Crowdfunders δεν είναι τεχνικά επενδυτές, επειδή δεν λαμβάνουν μερίδιο ιδιοκτησίας στην επιχείρηση και δεν αναμένουν οικονομική απόδοση των χρημάτων τους.
Αντ ‘αυτού, το crowdfunders αναμένει να πάρει ένα «δώρο» από την εταιρεία σας ως ευχαριστώ για τη συμβολή τους. Συχνά, αυτό το δώρο είναι το προϊόν που σκοπεύετε να πουλήσετε ή άλλα ειδικά προνόμια, όπως να γνωρίσεις τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης ή να λάβεις το όνομά τους στις πιστώσεις. Αυτό καθιστά το crowdfunding μια δημοφιλή επιλογή για άτομα που θέλουν να παράγουν δημιουργικά έργα (όπως ένα ντοκιμαντέρ) ή ένα φυσικό προϊόν (όπως ένα ψυγείο υψηλής τεχνολογίας).
Το Crowdfunding είναι επίσης δημοφιλές επειδή είναι πολύ χαμηλός κίνδυνος για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων. Όχι μόνο μπορείς να διατηρήσεις τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας σου, αλλά εάν το πρόγραμμά σου αποτύχει, συνήθως δεν έχεις καμία υποχρέωση να επιστρέψεις τα χρήματα πίσω στους crowdfunders. Κάθε πλατφόρμα crowdfunding είναι διαφορετική, οπότε φρόντισε να διαβάσεις τους όρους και να κατανοήσεις πλήρως τις οικονομικές και νομικές σας υποχρεώσεις.
Αν θέλεις να διατηρήσεις τον πλήρη έλεγχο της επιχείρησής σου, αλλά δεν έχεις αρκετά χρήματα για να ξεκινήσεις, σκέψου για ένα μικρό επιχειρηματικό δάνειο.
Για να αυξήσεις τις πιθανότητές σου και να εξασφαλίσεις ένα δάνειο, θα πρέπει να έχεις ένα επιχειρηματικό σχέδιο, ένα φύλλο δαπανών και οικονομικές προβλέψεις για τα επόμενα πέντε χρόνια. Αυτά τα εργαλεία θα σου δώσουν μια ιδέα για το πόσο θα πρέπει να ζητήσεις και θα βοηθήσουν την τράπεζα να γνωρίζει ότι κάνουν μια έξυπνη επιλογή δίνοντάς σου ένα δάνειο.
Μόλις ετοιμάσεις το υλικό σου, επικοινώνσε με όλες τις τράπεζες και τα πιστωτικά σωματεία για να ζητήσεις δάνειο. Στο τέλος, θα θέλεις να συγκρίνεις προσφορές για να λάβεις τους καλύτερους δυνατούς όρους για το δάνειο σου.
Η εγκατάσταση της επιχείρησής σου είναι σημαντική για τη λειτουργία της επιχείρησής σου, είτε θα έχεις ένα γραφείο στο σπίτι, ένα κοινόχρηστο ή ιδιωτικό χώρο γραφείου ή μια τοποθεσία λιανικής πώλησης. Θα χρειαστεί να σκεφτείς την τοποθεσία, τον εξοπλισμό και τη συνολική διαρρύθμιση και βεβαιώσου ότι η τοποθεσία της επιχείρησής σου λειτουργεί για τον τύπο επιχείρησης που θα κάνεις.
Θα πρέπει επίσης να εξετάσεις εάν είναι πιο λογικό να αγοράσεις ή να μισθώσεις το εμπορικό σου χώρο.
Εξέτασε τα διαδικαστικά θέματα που θα πρέπει να ολοκληρωθούν πριν ανοίξεις την επιχείρησή σου. Ποιά θα είναι η εταιρική της μορφή, πώς θα γίνει η σύσταση της εταιρείας, τί άδειες πρέπει να πάρεις κλπ.
Η μικρή επιχείρησή σας μπορεί να είναι μια ατομική επιχείρηση, μία προσωπική εταιρεία (ομόρρυθμη ή ετερόρρυθμη) μια εταιρεία περιορισμένης ευθύνης (ΕΠΕ) ή μια ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία (ΙΚΕ). Η επιχειρηματική οντότητα που επιλέγετε θα επηρεάσει πολλούς παράγοντες από το όνομα της επιχείρησής σας, την ευθύνη σας, στον τρόπο υποβολής των φόρων σας και των ασφαλιστικών εισφορών σας.Μπορείτε να επιλέξετε μια αρχική επιχειρηματική δομή και, στη συνέχεια, να επανεκτιμήσετε και να αλλάξετε τη δομή σας καθώς η επιχείρησή σας μεγαλώνει και οι ανάγκες σας πρέπει να αλλάξουν.
Πολύ βασικές πληροφορίες για την επιλογή της νομικής μορφής της επιχείρησης μπορείς να βρείς εδώ.
Κλείσε μία 30λεπτη δωρεάν τηλεδιάσκεψη με έναν από τους έμπειρους συμβούλους επιχειρηματικότητάς μας ώστε να σου λύσουμε όλες τις απορίες σου και να σε καθοδηγήσουμε στο σωστό μονοπάτι της ίδρυσης και επιτυχίας της επιχείρησής σου.
Το όνομα της επιχείρησής σου παίζει ρόλο σε όλες σχεδόν τις πτυχές της επιχείρησής σου, έτσι θέλεις να είναι καλό. Βεβαιώσου ότι σκέφτεσαι όλες τις πιθανές επιπτώσεις καθώς εξερευνάς τις επιλογές σου και επιλέγεις το όνομα της επιχείρησής σου. Αφού επιλέξεις ένα όνομα για την επιχείρησή σου, θα πρέπει να ελέγξεις εάν είναι εμπορικό σήμα ή ότι χρησιμοποιείται αυτήν την στιμή. Στη συνέχεια, θα πρέπει να εγγραφείς. Ένας μοναδικός κάτοχος πρέπει να καταχωρίσει το εμπορικό τους όνομα. Οι εταιρίες συνήθως καταχωρούν το όνομα της επιχείρησής τους κατά την υποβολή εγγράφων έναρξης.
Υπάρχουν πολλές άδειες λειτουργίας μικρών επιχειρήσεων που μπορεί να ισχύουν για την κατάστασή σου, ανάλογα με το τύπο της επιχείρησης που ξεκινάς και όπου βρίσκεσαι. Θα πρέπει να διευευνήσεις ποιες άδειες ισχύουν για την επιχείρησή σου κατά τη διάρκεια της διαδικασίας έναρξης.
Προσδιόρισε αν απαραίτητα χρειάζεσαι κάποιον ή κάποιους υπαλλήλους και αν ναι δώσε μεγάλη βαρύτητα σε συστάσεις φίλων και γνωστών.
Αν θα προσλάβεις εργαζομένους, τώρα είναι η ώρα να ξεκινήσεις τη διαδικασία. Βεβαιώσου ότι έχεις πάρει το χρόνο για να περιγράψεις τις θέσεις που χρειάζεσαι για να γεμίσεις και τις ευθύνες εργασίας που είναι μέρος κάθε θέσης. Η διοίκηση μικρών επιχειρήσεων έχει έναν εξαιρετικό οδηγό για την πρόσληψη του πρώτου υπαλλήλου σου, που είναι χρήσιμη για νέους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων.Τέλος, εάν είσαι ο άνθρωπος που χτυπά μόνο τον μικρό επιχειρηματικό δρόμο, μπορεί να μην χρειάζεσαι εργαζόμενους αλλά θα χρειαστείς ακόμα την δική σου ομάδα υποστήριξης. Αυτή η ομάδα μπορεί να αποτελείται από έναν μέντορα ακόμα και από την οικογένειά σου και χρησιμεύει ως πόρος για συμβουλές, κίνητρα και καθησυχασμό όταν η δουλειά «αγριεύει».
Ο λογιστής σου είναι απαραίτητος για να δημιουργήσεις και να διαχειρίσεις τον προϋπολογισμό σου, να ρυθμίσεις τις φορολογικές και ασφαλιστικές σου υποχρεώσεις. Επιπλέον, στόχος του λογιστή είναι να σου παρέχει υπηρεσίες που απλοποιούν τόσο τα οικονομικά της επιχείρησής σου όσο και την προσωπική σου ζωή, ώστε να μπορείς να επικεντρωθείς σε πιο σημαντικά θέματα όπως είναι η λειτουργία της επιχείρησής σου και η βέλτιστη λήψη αποφάσεων.
Γίνε και εσύ μέλος όπως δεκάδες ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που εμπιστεύονται την indima για τα λογιστικά τους. Δες πόσο εύκολη είναι η λειτουργία της επιχείρησής σου με την indima δίπλα σου.
Ζήτησε τη συμβουλή ενός φίλου ή γνωστού σου για απλές ενέργειες που θα μπορούσες να κάνεις για να προωθήσεις το προϊόν ή την υπηρεσία σου και να σε γνωρίσει ο κόσμος στην περιοχή.
Μόλις η επιχείρησή σου είναι έτοιμη, θα πρέπει να αρχίσεις να προσελκύεις πελάτες και πελάτες. Θα θελήσεις να ξεκινήσεις με τα βασικά γράφοντας μια μοναδική πρόταση πώλησης και δημιουργώντας ένα σχέδιο marketing. Στη συνέχεια, εξερευνήστε όσο το δυνατόν περισσότερες ιδέες marketing μικρών επιχειρήσεων, ώστε να μπορείς να αποφασίσεις πως να προωθήσεις την επιχείρησή σου πιο αποτελεσματικά.
Μόλις ολοκληρώσεις αυτές τις επιχειρηματικές δραστηριότητες έναρξης, θα έχεις όλες τις σημαντικότερες βάσεις που καλύπτονται. Θα πρέπει να λάβεις υπόψην ότι η επιτυχία δεν γίνεται εν μία νυκτί. Χρησιμοποιήσε όμως το σχέδιο που έχεις δημιουργήσει για να δουλέψεις με συνέπεια στην επιχείρησή σου και θα αυξήσεις τις πιθανότητες επιτυχίας σου.
Μην ξεχνάς ποτέ ότι - στην αρχή τουλάχιστον – θα χρειάζεται να τα κάνεις όλα εσύ. Θα πρέπει και να είσαι καλός πωλητής, και να είσαι ικανός διαπραγματευτής, και να προγραμματίζεις σωστά τα οικονομικά της επιχείρησής σου, και να διαχειρίζεσαι αποτελεσματικά τους υπαλλήλους σου (αν έχεις), και να είσαι οργανωτικός, και να είσαι καλός στις Δημόσιες Σχέσεις και να ξέρεις κάποια βασικά από την εργατική νομοθεσία (αν έχεις υπαλλήλους) και πολλά άλλα που σίγουρα θα σου χρειαστούν και που θα διαπιστώσεις στην πράξη. Το ξεκίνημα της δικής σου επιχείρησης είναι μία δύσκολη και σύνθετη απόφαση. Όταν όμως την πάρεις και μόλις έρθουν οι πρώτες επιτυχίες, η ικανοποίηση που θα νιώσεις και η δύναμη που θα πάρεις για τη συνέχεια θα είναι η καλύτερη ανταμοιβή σου!
Αν σου άρεσε το άρθρο και θέλεις να μάθεις περισσότερα, δημιουργούμε ένα Οδηγό Επιχειρηματικότητας, ο οποίος θα έχει περισσότερα και πιο αναλυτικά για την σχεδίαση της επιχείρησης, την ίδρυση της, την διαχείριση της μέχρι και την ανάπτυξη της. Όλα μαζεμένα σε ένα μέρος, μάθε περισσότερα εδώ.
Πώς μπορεί να βοηθήσει η indima.gr;
Η αλλαγή στην νομική μορφή της επιχείρησης σημαίνει και αλλαγή στις λογιστικές και φορολογικές απαιτήσεις (π.χ. από απλογραφικά σε διπλογραφικά). Ο λογιστής σου στην indima θα σε βοηθήσει στις αλλαγές αυτές καθώς και στην συμμόρφωσή σου με την νομοθεσία. Την περίοδο των φορολογικών δηλώσεων σε συνεργασία με τους έμπειρους φοροτεχνικούς της ομάδας μας θα αναλάβουν την ολοκλήρωση όλων των φορολογικών σου υποχρεώσεων. Με την Indima στο πλευρό σου, λαμβάνεις λογιστικές, φορολογικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες ώστε να μπορείς να διαχειριστείς αποτελεσματικότερα την επιχείρησή σου. Μάθε περισσότερα εδώ.
Κέρδισε 20% έκπτωση για 6 μήνες για τον λογαριασμό σου με κάθε φίλο που προτείνεις! Ο φίλος σου κερδίζει και αυτός 20% έκπτωση για 6 μήνες στο συμβόλαιο του χρησιμοποιώντας τον ειδικό κωδικό που σου δώσαμε.
Ενδιαφέρεσαι να μάθεις περισσότερα;
Επιπλέον άρθρα να διαβάσεις
Τι είναι η indima.gr?
Είμαστε το 1ο και μεγαλύτερο online λογιστικό γραφείο στην Ελλάδα και φροντίζουμε για την τήρηση λογιστικών βιβλίων για ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων. Και το κάνουμε με τρόπο που δεν έχει γίνει ποτέ πριν – συνδυάζοντας την τεχνολογία με πραγματικούς λογιστές. Για εμάς, είναι κάτι περισσότερο από αριθμούς και τιμολόγια. Είναι να δίνουμε στους επιχειρηματίες περισσότερο χρόνο να επικεντρωθούν σε αυτό που τους ενδιαφέρει την επιχείρησή τους.
Η έρευνα αγοράς σας βοηθά να βρείτε πελάτες για την επιχείρησή σας. H ανάλυση ανταγωνισμού σας βοηθά να κάνετε την επιχείρησή σας μοναδική…
Το επιχειρηματικό σας σχέδιο είναι το θεμέλιο της επιχείρησής σας. Μάθετε πώς να γράφετε ένα επιχειρηματικό σχέδιο γρήγορα και αποτελεσματικά…
Η ερώτηση αυτή είναι μία από τις πιο σημαντικές για την επιτυχία κάθε νέας επιχείρησης, μάθε περισσότερα για το ποια θα ήταν η κατάλληλη μορφή για εσένα…
Κάθε εβδομάδα θα λαμβάνεις εκπαιδευτικά υλικά και άρθρα από τους ειδικούς της indima.gr για να σε βοηθήσουν να πάρεις τις σωστές αποφάσεις για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου.
Απέκτησε πρόσβαση σε σύντομα και χρήσιμα tips, how-to's και συμβουλές κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας.