Έρευνα αγοράς και ανάλυση ανταγωνισμού - indima.gr - O online λογιστής σου

indima.gr – O online λογιστής σου

Έρευνα αγοράς και ανάλυση ανταγωνισμού

Έρευνα αγοράς και ανάλυση ανταγωνισμού #

Η έρευνα αγοράς σας βοηθά να βρείτε πελάτες για την επιχείρησή σας. H ανάλυση ανταγωνισμού σας βοηθά να κάνετε την επιχείρησή σας μοναδική. Συνδυάστε τα για να βρείτε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τη μικρή σας επιχείρηση.

Χρησιμοποιήστε την έρευνα αγοράς για να βρείτε πελάτες #

Η έρευνα αγοράς συνδυάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις οικονομικές τάσεις για να επιβεβαιώσει και να βελτιώσει την επιχειρηματική σας ιδέα.

Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσετε την καταναλωτική σας βάση από την αρχή. Η έρευνα αγοράς σας επιτρέπει να μειώσετε τους κινδύνους, ακόμη και όταν η επιχείρησή σας εξακολουθεί να είναι μόνο μια ιδέα στο μυαλό σας.

Συγκεντρώστε δημογραφικές πληροφορίες για να κατανοήσετε καλύτερα τις ευκαιρίες και τους περιορισμούς για την απόκτηση πελατών. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει δεδομένα πληθυσμού σχετικά με την ηλικία, τον πλούτο, την οικογένεια, τα ενδιαφέροντα ή οτιδήποτε άλλο σχετίζεται με την επιχείρησή σας.

Στη συνέχεια, απαντήστε σε αυτές τις ερωτήσεις για να πάρετε μια καλή ιδέα της αγοράς σας.

  • Ζήτηση: Υπάρχει επιθυμία για το προϊόν ή την υπηρεσία σας;
  • Μέγεθος αγοράς: Πόσα άτομα θα ενδιαφέρονται για την προσφορά σας;
  • Οικονομικοί δείκτες: Ποιο είναι το εύρος εισοδήματος και το ποσοστό απασχόλησης;
  • Τοποθεσία: Πού ζουν οι πελάτες σας και πού μπορεί να φτάσει η επιχείρησή σας;
  • Κορεσμός αγοράς: Πόσες παρόμοιες επιλογές είναι ήδη διαθέσιμες στους καταναλωτές;
  • Τιμολόγηση: Τι πληρώνουν οι δυνητικοί πελάτες για αυτές τις εναλλακτικές λύσεις;

Θα θέλατε επίσης να παρακολουθείτε τις τελευταίες τάσεις των μικρών επιχειρήσεων. Είναι σημαντικό να αποκτήσετε μια αίσθηση του συγκεκριμένου μεριδίου αγοράς που θα επηρεάσει τα κέρδη σας.

Μπορείτε να κάνετε έρευνα αγοράς χρησιμοποιώντας υπάρχουσες πηγές ή μπορείτε να κάνετε την έρευνα μόνοι σας και να απευθυνθείτε απευθείας στους καταναλωτές.

Οι υπάρχουσες πηγές μπορούν να σας εξοικονομήσουν πολύ χρόνο και ενέργεια, αλλά οι πληροφορίες μπορεί να μην είναι τόσο συγκεκριμένες για το κοινό σας όσο θα θέλατε. Χρησιμοποιήστε το για να απαντήσετε σε ερωτήσεις που είναι γενικές και ποσοτικοποιήσιμες, όπως τάσεις της βιομηχανίας, δημογραφικά στοιχεία και εισοδήματα νοικοκυριών.

Το να ρωτάτε μόνοι σας τους καταναλωτές μπορεί να σας δώσει μια λεπτή κατανόηση του συγκεκριμένου κοινού-στόχου. Όμως, η άμεση έρευνα μπορεί να είναι χρονοβόρα και δαπανηρή. Χρησιμοποιήστε το για να απαντήσετε σε ερωτήσεις σχετικά με τη συγκεκριμένη επιχείρηση ή τους πελάτες σας, όπως αντιδράσεις στο λογότυπό σας, βελτιώσεις που θα μπορούσατε να κάνετε στην αγοραστική εμπειρία και πού θα μπορούσαν να πάνε πελάτες αντί της επιχείρησής σας.

Ακολουθούν μερικές μέθοδοι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να κάνετε άμεση έρευνα:

  • Έρευνες
  • Ερωτηματολόγια
  • Ομάδες εστίασης
  • Σε βάθος συνεντεύξεις

Χρησιμοποιήστε ανάλυση ανταγωνισμού για να βρείτε ένα πλεονέκτημα στην αγορά #

Η ανάλυση ανταγωνισμού σας βοηθά να μάθετε για επιχειρήσεις που ανταγωνίζονται για τους πιθανούς πελάτες σας. Αυτό είναι το κλειδί για τον καθορισμό ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος που δημιουργεί βιώσιμα έσοδα.

Η ανταγωνιστική σας ανάλυση θα πρέπει να προσδιορίζει τον ανταγωνισμό σας ανά γραμμή προϊόντων ή υπηρεσία και τμήμα αγοράς. Αξιολογήστε τα ακόλουθα χαρακτηριστικά του ανταγωνιστικού τοπίου:

  • Μερίδιο αγοράς
  • Δυνατά σημεία και αδυναμίες
  • Το παράθυρο ευκαιρίας σας για είσοδο στην αγορά
  • Η σημασία της αγοράς-στόχου σας για τους ανταγωνιστές σας
  • Τυχόν εμπόδια που μπορεί να σας εμποδίσουν καθώς εισέρχεστε στην αγορά
  • Έμμεσοι ή δευτερεύοντες ανταγωνιστές που μπορεί να επηρεάσουν την επιτυχία σας

Πολλοί κλάδοι ενδέχεται να ανταγωνίζονται για να εξυπηρετήσουν την ίδια αγορά που στοχεύετε. Γι ‘αυτό πρέπει να φροντίσετε να διαφοροποιήσετε την ανταγωνιστική ανάλυση ανά κλάδο. Υπάρχουν πολλές μέθοδοι για να γίνει αυτό. Σημαντικοί παράγοντες της βιομηχανίας που πρέπει να ληφθούν υπόψη περιλαμβάνουν το επίπεδο ανταγωνισμού, την απειλή νέων ανταγωνιστών ή υπηρεσιών και την επίδραση των προμηθευτών και των πελατών στην τιμή.

Έρευνα αγοράς και ανάλυση ανταγωνισμού